Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2014 15:07 - КАК МЕ ТЪРПИШ НЕ ЗНАМ !
Автор: dinkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3058 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                           

 

На Съпругата ми Янка

 

              Спи спокойно скъпа,

              тъмно е навън

              тих ветрец подухва,

              на олющения ни балкон.

 

             Радостно врабчета чуруликат,

             листата нежно шумолят,

             мрака бавно си отива,

             за да дойде пак деня.

 

             Това е истината в живота,

             не ни пита щем ли или не,

             мракът вечер завладява,

             но слънцето винаги изгрява.

             

             Спи спокойно скъпа,

             още хладно е навън,

             съпругът ти до теб е

             и ти прави дълбок поклон.

 

             ЧЕСТИТ  РОЖДЕН  ДЕН !

 

                                                                                Ицко





Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. dinkov - Динков
26.09.2014 15:10
Най - евтино ми излиза, да направя подарък стихче за рождения ден на жена ми :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. makont - Здравей, тъкмо си казах, какъв романтичен мъж,
26.09.2014 18:21
и ти ме разби с този коментар. Усмивки, да ти е жива и здрава и много да я слушаш и обичаш!
цитирай
3. dinkov - Динков
27.09.2014 00:53
makont - само със стихче няма да се размина :))))))))))))). Вече сме на такава възраст където си казваме какво желаем да ни подарят. Съпругата ми поиска обувки, но не става въпрос за средствата, а че заедно обикаляме по магазините :))))))))))), трябва на касата аз да платя, иначе не е подарък. Разбира се, още обувки не сме избрали,( то май застудя и стана време за ботушки ) :)))))))))))). Че за самия ден армаган наистина нямах (плащането на сметката в ресторанта не се брой :))). А стихчето е искрено, дано да и хареса. Благодаря за пожеланията, обещавам да слушкам :))), толкоз години нали ме търпи... :))))))
Ицко
цитирай
4. sekirata - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА ПАТЕРИЦИ!
20.10.2014 06:10
ДА ТИ Е ЖИВА И ЗДРАВА!
цитирай
5. dinkov - Динков
20.10.2014 22:36
sekirata - благодаря ти. Наистина и аз това искам, да ми е жива и здрава и тъй като мъжкото съсловие поначало сме малко егоисти, нещо и за мен. Да ме търпи :))))
Ицко
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dinkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 184332
Постинги: 33
Коментари: 166
Гласове: 2869
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930