Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2014 23:49 - makont ме провокира преди два месеца, получи се това
Автор: dinkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3136 Коментари: 7 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Когато си отиваш,
 вратата плътно затвори,
 там където ще идеш,
 щастието намери,
 а моя образ,
 в сърцето запази.

Но някой път,
в ясна нощ,
главата нагоре си вдигни,
звездите погледни,
минали дни си припомни,
ако заслужавам, за мене си спомни.

Навярно тъга, ще те обхване,
гърдите малко ще те заболият,
но моля те, твоята усмивка,
по звездите ми прати,
тя ще ме стопля,
в студените, зимни дни.

Живота шарен е,
какво ли ще ни поднесе...
бъдещето ще покаже...
а младостта не се повтаря,
тя се просто изживява,
и красивия момент остава.

Ако в труден час,
от мене нужда имаш ти,
и съм още на грешната земя,
макар и остарял,
макар и побелял,
с червени рози ще те чакат тук.

Ицко

v



Гласувай:
23



1. dinkov - Динков
02.01.2014 23:52
На всички които са емигрирали от България или мислят да напуснат нашата красива страна.

Ицко
цитирай
2. hloris - :)
02.01.2014 23:56
Прекрасно се е получило,точно като своята вдъхновителка!
цитирай
3. dinkov - Динков
03.01.2014 00:35
Благодаря ти hloris, наистина провокацията бе от страна на makont с едно нейно хубаво стихотворение " Остани, сега е нашето време...", а и съм разбрал,че за любов сърцето винаги трепне, но живота е шарен и никой не трябва да обвинява друг защо е постъпил по определен начин, а и нали се очаква нова емигрантска вълна... дано да няма, но просто такъв е живота...
Ицко
цитирай
4. makont - О, моето стихо не беше свързано с емиграцията, Ице,
03.01.2014 16:07
тогава моят любим го взеха войник, аз бях млада и незряла, в ужасените ми очи остана онзи влак, който го отне от мен. Това стихотворение бе написано в миг на пълно отчаяние, вик, за моята безпомощност. Да емигрираш в чужбина е избор и винаги имаш шанс да се върнеш, но да те вземат в казармата, не беше въпрос на избор. Колко момчета изгоряха, останаха без любимите си и дълго време пазеха в себе си тази рана. Аз дочаках, но аз си знам колко ми е струвало. За всичко трябва воля и много любов. Ама много любов! Поздрави, ти си разширил моята тема и се е получило прекрасно. Дано ни чуят, че всяка обич някъде чака и очакването изисква дочакване. Усмивки от мен!
цитирай
5. dinkov - Динков
03.01.2014 19:14
makont - благодаря ти за провокацията. Аз така чат-пат пиша. Нямам се нито за писател, нито за поет. От време на време като ме провокира нещо и се пробвам. Незнам колко се получава, но си пиша :))). А нещо весело. И моето момиче на времето ме изпрати да служа на Народната Република. И знаеш ли продължението. Еми на... вече забравих преди колко години бе, тридесет ли, петдесет ли, сто ли..., ама още сме заедно :))). Е имам си и награда. Едно малко невероятно готино момченце на 33 години :))), което като ме ядоса му викам - "ей дърто магаре, кога ще ме направиш дядо" :))). Любовта просто е вечна, няма значение дали е към мъж, жена, дете или Родина. Без любов не може. Честита нова 2014 г. и дано има по-малко емигранти и повече деца да се раждат.
Ицко
цитирай
6. paciencia - Поздрави!
03.01.2014 19:22
Чудесно се е получило между двaта стиха. И за мен е като продължение на стиха на Мая. Независимо от причината за раздялата,винаги има болка, много болка. Остава надеждата и вярата, че щом обичта е истинска, някой ден ще бъдем заедно, макар и побелели. А до тогава сме заедно в мислите си. Носим на специално място в сърцето си другия. Аз също често изпращам усмивки по звездите на съпруга си . Много ме развълнува стихът ти.
P.S. Една емигрантка.
цитирай
7. dinkov - Динков
04.01.2014 17:59
paciencia - радвам се, че ти е харесало стихото. Вече всички имаме роднини, приятели, познати емигранти. Но това не означава, че не ги обичаме, че не вярваме в тях. Това е просто техен избор, на който те имат исконно човешко право. Поздрави и от мен по звездите и по новия начин "интернет" :)))
Ицко
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dinkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185279
Постинги: 33
Коментари: 166
Гласове: 2869
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930