Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 02:55 - на makont, на joysii, на buenogan и на всички български жени. Честит 8 - март.
Автор: dinkov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3096 Коментари: 9 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
на makont

Сняг заваля,
красиво и бяло,
като в бебешка люлка
с дъх на свежест, чисто и нежно,
спомен връхлита,
сърцето трепна,
за времена,
когато бяхме просто деца.

Самотна пейка,
цялата в сняг,
кученце малко подскача,
весело опашка върти,
газя в снега,
стъпки остават,
спокойствие и любов
завладяват моята душа.

Ицко

по постинг: И Е БЯЛО. И Е СПОКОЙНО. И Е НЕВЕРОЯТНО. И Е ЛЮБОВ...
Автор на постинга: makont

 

на joysii

Ни зима, ни пролет, ни есен...ни стон,
цветове приглушени,
златиста върба,
езеро,
вятър леко лодка полюшва,
мърка котенце, красива галюша.

Тишина обгръща,
спокойствие чуждо
на твоята натура обхваща,
разходка с любимите хора
в гората,
с рибешки обяд завършва.

Изведнъж разбираш,
без да искаш прозираш,
че пари, кариера,
това е просто суета,
и как през краткия живот изпускаш                               истинските неща.

Ицко

по постинг: Следпразнично и следлюбовно
Автор на постинга: joysii

на buenogan

За миг с красота,
изпълни се нощта,
наслади се на цвета,
омай се от дъха.

Но от бодлите се пази,
че в тази тъмнина
малките бодлици,
в пръста се впиват
и дупки откриват.

Роза прекрасна,
но цялата с бодли,
любувай се отстрани,
защото някой път боли.

Все пак розата откъсни,
на любим подари,
макар и да боли,
щастие поднеси.

Любовта, розата
диви, красиви,
с нежност те даряват,
но и болка причиняват.

Ицко

  по постинг: Хем красиви хем бодливи.                                                     Автор на постинга buenogan

ж



Гласувай:
10


Вълнообразно


1. dinkov - Динков
08.03.2014 03:19
makont, joysii, buenogan надявам се, че съпрузите ви не са ревниви... друг мъж да ви пише стихчета. Просто вашите постинги бяха много красиви.
Хей, момичета честит празник. Кой каквото иска да си плещи за 8-март, важното е, че го има и е повод ние, мъжете да ви свалим шапки. Че какво представляваме ние мъжете без Вас ? Шайка мерещи си оная работа глупаци. Вие правите животът ни по красив, Вие ни раждате децата и ни осмисляте живота, Вие ни давате любов... Честит 8 - ми март без значение къде се намирате по широкия свят. Направете си готен купон и си спомнете за мъжете които ви обичат...
Ицко
цитирай
2. apostapostoloff - Искам да им пожелая и аз нещо романтично:
08.03.2014 07:26
здрав, прав, кУрав!
цитирай
3. tit - галантен поздрав!:)
08.03.2014 19:35
Здраве и късмет за всички!:))
цитирай
4. makont - Здравей, поласкана съм,
10.03.2014 07:44
съжалявам, че реагирам малко със закъснение. Много мил поздрав. Сърдечно благодаря. Хубава седмица от мен и много усмивки1
цитирай
5. анонимен - dinkov : "Аз съм българче"
13.03.2014 10:55
Сигурен ли си ????
цитирай
6. dinkov - Динков
13.03.2014 22:43
andreshko - кръстен съм на баба си Христина. Понеже погледнах в профила ти, видях, че си от най-красивия град, ще ти поясня. Надявам се, че знаеш къде се намира " Орта мезар", площада " Мюслето ", а си и на 104 години :))), значи си чувал за " Динковата кръчма ", в книгите за нашия град отпреди сто години пише за нея, а от преди двеста за " Динковия хан ". От тези Динкови съм. 100 % българче.
Ицко
цитирай
7. joysii - Здрасти, ох, аз толкова много съ...
16.04.2014 19:01
Здрасти, ох, аз толкова много съжалявам....едва сега видях този твой постинг.
Много благодаря за вниманието!
Понякога съм истинска гъска.:):):):):):)Но...нямам време за този сайт, затова пропускам стойностни прояви в него.
Нали ще ме извиниш?
цитирай
8. dinkov - Динков
17.04.2014 00:25
joysii - значи ти е харесало. Радвам се. Но заслугата е ваша. Пускате красиви постинги, а аз само използувам темите и ги оформям в стихчета. Но когато ви харесват наистина се радвам, нали съм момченце :)))))))))).
Поздрав и светъл Великден.
Ицко
цитирай
9. joysii - Хубави празнични дни и за теб, Ицко.
17.04.2014 06:36
Хубави празнични дни и за теб,Ицко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dinkov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 185303
Постинги: 33
Коментари: 166
Гласове: 2869
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930